14 Ağustos 2016 Pazar

Biz Ölmeyi Göze Alırken Sizin Bizimle Yaşamaya Cesaretiniz Yok || Yiğit Erduran

Ben de bir transım. Allah'ın trans olarak dünyaya getirdiği milyonlarca insandan biriyim. Seçimim olmayan bir durumu yaşıyorum ve bunu yaşıyorum diye nefret ediliyorum. Aslında hiçbir suçu olmayan, bir suçluyum gözünüzde.
Siz nefret kusan insanlardan birçok farkım var. Sevgiyle bakıyorum insanlara, "O'na bu kaderi Allah verdi." demesini biliyorum mesela. Hatta trans seks işçileriyle yatıp onları öldürmeyi düşünmüyorum. Kimseye zarar vermeden yaşıyorum.
6 kardeşli bir ailenin çocuğuyum ve bu durum, yani transeksüellik benim başımda. Hiç de kolay olmayan bu durumu, nefretiniz yüzünden bir kat daha zor yaşayıp, yine de umut dolu, sevgi dolu bakabiliyorum hayata. Nefretiniz, cahilce nefretiniz yüzünden bugün bir İNSAN yakılarak öldürüldü. İnsan diyorum! Özgecan gibi...
Nerdesiniz, nerede haykırışlarınız? Neden sesiniz çıkmıyor? Eylül Cansın, Hande, Onur ve daha bir sürü kardeşimiz... Yaşamaya hakkı olan kardeşlerimiz transfobiniz ve homofobiniz yüzünden hayatlarını yaşamadan ölüyor, öldürülüyor, katlediliyor!
Sahi siz nefret edenler! "Bu yaşantı günah!" deyip yapıyorsunuz değil mi? Söyler misiniz hangi ayette yazıyor insan öldürün diye? Denilmiyor mu "Yaradılanı sev, yaradandan ötürü" diye? Ama yok siz çok üstünsünüz, nefret edersiniz, tecavüz edersiniz, öldürürsünüz! O kadar üstünsünüz ki sevmeyi, anlamayı bilmezsiniz bile. Ne hikmetse... EVET! Ben bir transım, Hiçbir suçum, hatam, yanlışım yok! Ben sadece doğdum, dünyaya geldim. Alnımda bu yazıyla, bu kaderle doğdum ama çok yanlış yaptım değil mi? Tabii hakkınız vardır, nasıl olsa nefret cinayetlerinizde adalet bile sizden yana.
Gelin beni de öldürün, kana alışkın nefret kokan elleriniz!



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder